Kasia Kruka
Kasia Kruka 2011-02-12 17:00:36

Monitoring, ocena efektywności

Dziwi mnie, że nie jest to osobny dział... Wszak monitoring w social mediach oraz ocena jakości komunikacji jest podstawą do deifniowania kierunków i tonu prowadzonych działań. Badanie wizerunku ma w końcu jakościowy charakter.

Inną sprawą jest popularny i powszechnie dyskutowany temat oceny działalności w social media. Jak definiować sukces, jakich wskaźników używać, jakie ekwiwalenty przyjmować...

Co o tym sądzicie? Korzystacie z monitoringu np. attentio? Jak definiujecie ROI w sm?

 1 / 1 
Hypester
1. Hypester 24.02.2011 / 20:20
generalnie w Polsce nie ma aż tak wielu usług i firm, które oferują zaawansowany monitoring. Pojawiają się jednak usługi semantyczne, co jest dość ciekawą opcją, bo zwiększa automatyzm monitoringu i pozwala szybko generować jakościowe raporty. Ostatnio trafiłem na erudito (http://erudito.pl) Może być warte wykorzystania. No a samo mierzenie ROI zależy trochę od deifnicji celów kampanii i - przyjętych wewnętrznie standardów rozliczania marketera.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.