Telekomunikacja Polska uruchomiła serwis poświęcony noworocznym postanowieniom. Postanowienia2008.pl to miejsce, w którym na wirtualnym drzewku szczęścia każdy może zawiesić karteczkę ze swoim przyrzeczeniem.
GE Money Bank został oficjalnym sponsorem wirtualnego Stadionu na EURO 2012, budowanego przez agencję FFCreation. Projekt uzyskał także poparcie władz stołecznych – przyznano mu Honorowy Patronat Prezydenta m.st. Warszawy, Pani Hanny Gronkiewicz-Waltz.
Linden Lab, firma odpowiedzialna za stworzenie i rozwój wirtualnego świata Second Life zapowiedziała, że podobnie jak hazard, zakazane zostaną usługi quasi-bankowe. Według firmy, proceder ten zagraża ekonomii cyfrowego świata.
NetSprint.pl i Wirtualna Polska wprowadziły nową reklamę kontekstową, która oprócz typowego tekstu reklamowego zawiera element graficzny. Pozwala to na dodatkowe wyróżnienie produktu.
Opublikowany został wniosek patentowy Google'a dotyczący technologii pozwalającej rozpoznawać tekst w obrazach. Ma ona służyć do wydobywania z filmów wideo lub fotografii napisów, które stanowiłyby części ulicznej scenerii.
Europejska centrala firmy Procter & Gamble zaprosiła agencję interaktywną Opcom Grupa Eskadra do współudziału w opracowaniu globalnej komunikacji reklamowej marki Tom Tailor - nie tylko w zakresie działań interaktywnych!
Co stanowi dobry projekt? Czy istnieje zbiór cech, które charakteryzują taki design i nie są kryteriami typu "ładny", "brzydki" czy "może być"... Co stanowi o sukcesie projektu?
Agencja interaktywna isens na zlecenie Coty Polska przygotowała serwis dla nowych zapachów Chupa Chups – Love Trap.
Miliony użytkowników serwisu społecznościowego Nasza-klasa.pl muszą uzbroić się w cierpliwość. Niestety wtorkowa przeprowadzka na nowe serwery zakończyła się niepowodzeniem.
Wyszukiwarka internetowa spod szyldu Wikipedii jest już dostępna online. Różnicą pomiędzy Wikia Search, a innymi serwisami tego typu jest to, że internauci mogą przyznawać witrynom oceny, za pomocą 5-stopniowego systemu gwiazdek.
Firmy Panasonic oraz YouTube nawiązały współpracę dzięki której telewidzowie uzyskają łatwy dostęp do milionów plików video z serwisu YouTube oraz zdjęć z zasobów Google Picasa.
Z początkiem roku 2008 do zespołu agencji interaktywnej HYPERmedia dołączyli Grzegorz Kurowski, były Managing Director K2 i Agata Kusińska, wcześniej Strategic Director i Account Director w RED8.
Michał Kreczmar obejmie stanowisko dyrektora wydawniczego ds. serwisów biznesowych i technologicznych w Gazeta.pl. Do Agory przeszedł z grupy IDG.
24 – 25 stycznia 2008 odbywają się kolejne warsztaty szkoleniowe z zakresu search engine marketing, organizowane przez agencję SEM - Bluerank. Ich uczestnicy zdobywają wiedzę i praktykę w planowaniu oraz realizacji kampanii linków sponsorowanych.
Dział kreacji Wide Open doczekał się solidnego wsparcia. Fotel Dyrektora kreatywnego tej poznańskiej agencji interaktywnej od stycznia 2008 roku obejmie Sylwia Mendyk, od wielu lat związana z Peppermintem.
Jacek Gadzinowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Agito S.A. Głównym jego zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie optymalnego modelu komunikacji marketingowej firmy, budowanie świadomości marki Agito oraz prowadzenie działań z zakresu public relations, również w kontekście zbliżającego się debiutu na GPW.
Popularny polski portal internetowy otrzymał dostęp do serwisów największego światowego dostawcy informacji. Informacje oraz materiały wideo przygotowane przez dziennikarzy CNN International są już dostępne w serwisie Wiadomości portalu Onet.pl.
Jeśli polskie realizacje mają kiedykolwiek zaistnieć globalnie, jeśli mają być zauważone w międzynarodowych konkursach - czas najwyższy, by wspólnie i odważnie promować standardy współpracy zaczerpnięte z rynków zachodnich.
16 lutego br. użytkownicy poczty Gazeta.pl zalogują się do nowego systemu. Odnowiona poczta wykorzystywać będzie rozwiązania opracowane przez Google, które doceniają internauci na całym świecie.
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat biznesowego wykorzystania blogów. Jest jednocześnie próbą wyjaśnienia zjawiska wirtualnych społeczności oraz ich znaczenia dla konsumentów, firm oraz dla samego marketingu.