Serwis aukcyjny Fruli.pl uruchomił system powiadomienia swoich użytkowników poprzez komunikator Gadu-Gadu. Jednocześnie udostępnił internetowe biuro prasowe.
Serwis aukcyjny Fruli.p wprowadził możliwość informowania swoich użytkowników za pośrednictwem komunikatora Gadu-Gadu. Nowa funkcjonalność pozwala informować o najważniejszych zdarzeniach na koncie użytkownika – m.in. przypomina o aukcjach, rozpoczęciu licytacji, osiągnięciu określonej ceny na aukcji. Przekazuje też informacje o doładowaniu konta i działaniu frutkomatów.
Jest to bezpłatna opcja dla użytkowników zalogowanych w serwisie.
Wszyscy zainteresowani nową funkcjonalnością powinni w zakładce „dane osobowe” zaznaczyć opcję „zezwalaj na powiadomienia przez Gadu-Gadu”. Następnie należy podać swój adres e-mail, by aktywować nową funkcję. Podobne opcje oferują inne duże serwisy aukcyjne typu Allegro czy swistak.pl.
„Wprowadzenie możliwości informowania poprzez komunikator Gadu-Gadu, to odpowiedź na prośby użytkowników serwisu. Dzięki tej opcji użytkownicy licytujący na Fruli będą lepiej poinformowani o tym, co dzieje się na ich kontach.” – powiedziała Agnieszka Szymula, prezes zarządu Fruli.pl.
Serwis aukcyjny uruchomił również internetowe biuro prasowe, które powstało w celu usprawnienia komunikacji firmy z mediami. „Od początku stawiamy na aktywne komunikowanie się z mediami i wiemy, jak ważną rolę pełni tu Internet. Dlatego stworzyliśmy biuro prasowe, by ułatwić dziennikarzom szybki dostęp do wszelkich interesujących materiałów o naszym serwisie.” – dodała Agnieszka Szymula.
Źródło: Informacja prasowa
Istniejemy na rynku reklamowym od 2007 r. Przez ten czas zbudowaliśmy nie tylko naszą markę, ale przede wszystkim...
Zobacz profil w katalogu firm »
Pomagamy markom odnosić sukces w Internecie.
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu,...
Zobacz profil w katalogu firm »
Projektujemy i wdrażamy strony internetowe - m.in. sklepy, landing page, firmowe.
Świadczymy usługi związane z...
Zobacz profil w katalogu firm »
Tworzymy nowoczesne dedykowane web aplikacje. Naszą domeną jest bezkompromisowa jakość kodu, bezpieczeństwo oraz...
Zobacz profil w katalogu firm »
BIZZIT S.A. to Mistrz Polski w pozycjonowaniu stron internetowych już w 2008 roku (oraz nagrody i wyróżnienia)....
Zobacz profil w katalogu firm »
Pozycjonujemy się jako alternatywa dla agencji sieciowych, oferując konkurencyjną jakość, niższe koszty i...
Zobacz profil w katalogu firm »
O prosze.... tak jak obiecywali, ze ich oferta bedzie zmieniala sie z korzyscia dla ich uzytkowniko, tak tez sie stalo. Jestem pod wrazeniem, bo te powiadomienia gg to przydatna opcja, szczegolnie jesli ktos duzo siedzi na gg
Mozna sie bylo spodziewac tego typu nowosci w ich ofercie. Po przeczytaniu kiedys wypowiedzi Pani Agnieszki, ze beda szli w strone konsumenta i spelniania ich oczekiwan spodziewalem sie, ze beda czyms zaskakiwali co jakis czas.
PS. Bardzo dobry przyklad polaczenia strategii i komunikacji marketingowej - jedno wiaze sie z drugim;)
Kolejny plus dla tej strony jako podbijarki widać klient to postawa a trzeba o niego dbać co też się dzieję;))
a fruli ma cos nowego do zaoferowania poza tymi komunikatami na gg czy centrum prasowym?
no ciekawe maja tempo rozwoju, zobaczymy czy dalej je utrzymają, na razie są na +
no spoko sa nawet, konkurs tez dobry
powodzenia
Reporterka, maja cos nowego - calkiem ciekawy konkurs(http://konkurs.fruli.pl/). Na poczatku myslalem, ze to jakis konkursik, ale robia to razem z Komputer Swiatem. Gral ktos już?
to biuro prasowe jest spoko, przynajmniej w jednym miejscu sa zebrane wszystkie newsy
no wg mnie konieczne jest tu zwrocenie uwagi ze najnowsza nowoscia jest powiadamianie przez sms
obserwowałem i nie dowierzałem w sumie skad się bierze ich przewaga, a po przeczytaniu tego artykułu i komentarzy nie mam już wątpliwości - to efekt dynamicznie rozwijającej się oferty. Którą niestety próbuje kopować konkurencja.. no ale co tam... chyba zawsze przewagę ma ten kto pierwszy coś wymyśli, czy sie myle?
to chyba myslimy o tym samym, ostatnio widzialam na innej podbijarce ze jak przy rejestracji wpiszesz fruli to dostaniesz cos gratisem, wg mnie to zagranie moze i nie jest nieczyste, ale jest poprostu kiepskie
a co do samego artukulu, podoba mi sie centrum prasowe, niby sa w nim tylko kolejne newsy ale przynajmniej zebrane w jednym miejscu
Ukroci ktos w koncu ten bezczelny PR??
Ja jeszcze nie grałem w tym konkursie ale z założeń wydaje się bardzo innowacyjny ;)
"Napierdalanie" komentarzami w podręcznikowym wydaniu. Naprawdę myślicie, że to działa i teraz wszyscy rzucimy się na ten serwis robić wam ruch i przychód?
Był kiedyś pomysł udostępnienia komentowania dla userów zarejestrowanych i identyfikowalnych z imienia, nazwiska i zdjęcia, brakuje mi realizacji tegoż.
A czy fakt, ze ktos jest zarejestrowany czy tez nie zmieni cos? tak czy inaczej uzytkownicy beda mogli komentowac artykuły, a chyba taka jest idea, zeby poznawac opinie kazdego internauty...
Błagam?
Łukaszu, wyłączyliśmy możliwość komentowania zarejestrowanym osobom na dwa tygodnie, ale średnio byliśmy zadowoleni z efektw tego testu.
Inna sprawa, że wszelkie newsy o aukcjach dla hazardzistów są strasznie spamogenne.
to moze wylaczyc wogole mozliwosc komentowania w tego typu informacjach prasowych? :)
Hm, a moze i.com napisze newsa o tym bezczelnym spamie, nie wierze ze da sie przejsc gladko nad taka akcja i z radoscia lykac kolejne informacje prasowe od fruli
I niczego nie będzie.
Zastanawiające jest, jak mocno pomysłodawcy tego spamu muszą wierzyć, że na czytelników i.com zadziała uwiarygodnienie bzdury za pomocą takich działań... Internetowe biuro prasowe innowacją stulecia.
ironia:P no biuro prasowe nie jest czyms nowym, ale juz same powiadomienia przez gg sa warte wspomnienia, bo ja nie znam serwisu z powiadomieniami (poza jakimis forami, gdzie bot wysyla info, ze pojawily sie odpowiedzi w moich topicach))
wg mnie sanders ma racje i nie nalezy tego w zaden sposon ganić...
ja czytalam gdzie o takich powiadmomieniach na serwisach aukcyjnych jakis nowych - ale to ewidentnie kopia dzialan wspomnianej przez was firmy
Na wstępie odradzam wam serwis Fruli.pl!!! Są w 100% oszustami! Udział w licytacjach jest bezsilny. Nie pomoże nam nic nawet jak wykupimy tam (1000pkt = 1000 tzw. Fruli). Boty (automaty) będą nam w nieskończoność podbijać cenę aż skończą się nam frule i tym samym zakończymy grę. System jest tak skonstruowany że wybiera fałszywe loginy, i posługując się nimi licytuje (ktoś nawet pisał że zanim serwis się zaczął reklamować to miał już bardzo dużo użytkowników). Na dodatek wszystkiego że automaty podbijają cenę, najprawdopodobniej zapamiętywany jest czas ostatniego (prawdziwego zalicytowania) i od tego momentu musi minąć zdefiniowany czas przez właścicieli tegoż systemu. Tak więc jak inaczej można nazwać takie osoby jak nie oszustami i złodziejami jak wygrywają na aukcjach sami właściciele.
Miałem dwa razy tak że od czasu kiedy zaprzestałem licytować to upłynął podobny czas (~10min nie pamiętam dokładnie) i wtedy dopiero aukcja się zakończyła, oczywiście wygrał ją fałszywy login fruli.
Temat był już dużo razy poruszany ale każdy tylko przypuszczał nikt nie podał konkretów a więc do rzeczy, aby udowodnić swoją teorie i od tego Fruli na pewno się nie wytłumaczy:
Zapisałem kilka poniedziałkowych aukcji do swojej historii, mało tego potrafiłem przewidzieć cene!!! A więc gdzie tu udział ludzi w aukcjach?
http://fruli.pl/aukcja/telefon-iphone-3g.21096.html
Sreen: http://s1.zapodaj.net/25539830.jpg.html
Detal: 2599,00
Prognozowana przeze mnie cena: 221,9073454545
Sprzedano za: 219.84
Różnica: 2,07
Procent z detalu: 0,0845863
http://www.fruli.pl/aukcja/lustrzanka-cyfrowa-nikon-d90-z-obiektywem-18-200mm-vr.21217.html
Sreen: http://allegro.zapodaj.net/29503463.jpg.html
Detal: 4858zł
Sprzedano: 406.12
Procent: 0,0835981
http://www.fruli.pl/aukcja/konsola-xbox-360-elite.21106.html
Screen: http://s1.zapodaj.net/89972424.jpg.html
Detal: 1099
Sprzedano za: 91.76
Procent: 0,0834940
http://www.fruli.pl/aukcja/500-rewelacyjnych-frutk%C3%B3w.21109.html
Screen: http://s1.zapodaj.net/57771157.jpg.html
Detal: 558,15
Sprzedano za: 47,04
Procent z detalu: 0,0842784
http://www.fruli.pl/aukcja/asus-lamborghini-vx3-2p003g.21049.html
Sreen: http://s1.zapodaj.net/66051306.jpg.html
Detal: 10850
Prognoza: 917,76
Sprzedano za: 915,64
Różnica: 2,12
Procent z detalu: 0,0843907
http://www.fruli.pl/aukcja/kamera-cyfrowa-panasonic-hdc-sd100.21101.html
Screen: http://s1.zapodaj.net/81051321.jpg.html
wystartowała: 2009-05-01 15:30:39
Detal: 3078
Prognoza: 256,99
Sprzedano za: 251,28
Różnica:
Procent z detalu: 0,08163742
Cały czas procent był 0,081? lub 0,083. Jak ja to wyliczyłem? Proste! Podzieliłem cenę detaliczną (podaną przez fruli) przez cenę na jakiej zakończyła się licytacja i zorientowałem się że wyniki we wszystkich aukcjach wychodzą takie same!!!!!!!!!! Co najlepsze potrafiłem przewidzieć cenę!!!! Tylko problem polega w tym że od ostatniego kliknięcia boty ileś tam czasu fałszywie podbijają cenę robiąc tak że tylko fałszywy login fruli może wygrać!
Pomyślcie teraz gdzie jest tu udział człowieka w licytacjach? Te liczby (konkretne fakty) mówią za siebie.
Idąc krok do przodu mogę się spodziewać że fruli usunie linki do aukcji zacierając dowody, postanowiłem zrobić screeny tych że aukcji żebyście wszyscy mogli zobaczyć dowody!!! Link do screena pod linkiem do aukcji!!!
Oczywiście zażądałem zwrotu pieniędzy, ale zgadnijcie? cisza w eterze? fruli się nie oddzywa!
wpatrykw- spiskowa teoria dziejów?:)
to moze napisz od razu z ktorej konkurencyjnej firmy piszesz?;) pewnie z tej najlepszej, wiec nie musisz juz tego dodawac;] no comment;)
Hehe, nagle cisza ;) Czy to juz koniec spiskowej teorii dziejow? niemożliwe:P
wracajac do temtu... to jak myslicie - czy te powiadomienia gg tworza przewage konkurencyjna dla tego typu serwisu aukcyjnego?
mysle ze tworza, ale niewielką. nikt przeciez jednym pojedynczym działaniem nie "zgarnal" calego rynku...
to co wyprawia wpatrykw to sie chyba nazywa pijar, albo cos takiego, na wielu forach wystawia ten sam post i znika, antyreklama ? czy to doswolone na i.com jest?
raczej antyreklama niż pr ;] szkoda tylko, ze bezpodstawna. No ale coz, zyjemy juz wtakich czasach, ze czasami reklama przyjmuje forme sztuki, a czasami takiego "badziewia"
pomału dochodzimy do absurdu, kiedy nikt nie bedzie juz nikomu ufac, wlasnie przez takie rzeczy ;/
nie wiem nie wiem co to za gosc, ale ewidentnie ma w tym jakis dodatkowy cel - nie tylko szerzenie informacji
tak to już jest, trzeba się pilnować bo zawsze ktoś ci może wbić nóż w plecy
biznes to biznes i twarde warunki panują na rynku by się utrzymać
trzeba kombinować, moim zdaniem narazie powodzi się tylko podbij i furli
no tak, masz racje ze tym serwison sie powodzi - to widac. pewnie znalazlby sie tez jakis trzeci jakby dobrze poszukal. ale na tych nowych bym nie gral, bo jest duzo wieksze ryzyko, a nie oferuja nic lepszego, wiec po co ryzykowac?
popisał, popisał i zniknął- cóż- reklama dźwignią handlu ale wbić komuś nóż w plecy i uciec- to się nazywa "klasa":) Aaa ano i klientów pewnie także mają "sporo" skoro chwytają się takowych środków :-)
hehe, no pewnie bardzo duzo;] Nie wiem dlaczego, ale nie chcialbym byc klientem takiej firmy:P
Już pomijając poruszone kwestie powyżej, to co myslicie o calym rynku podbijarek?
[q]raczej antyreklama niż pr ;] [/q]
a PR konkurencyjnej firmy to nie mzoe sie objawiac antyreklama , co!?
ze rozwinal sie bardzo preznie, ze jest ciekawa rozrywka, i ze fajne zeczy mozna tam wygrac, a ten kto wygra jest szczesliwy, :)
Szczęsliwi czasu nie liczą;) A jak jeszcze wygrani to w ogóle o nim zapominają;))
Hehe, ja tam gram na podbijarce, licze czas, bo musze i uwazam sie za szczesliwego, wiec
szczesliwi nie licza ani czasu ani pieniedzy:P dlatego gram na podbijarkach, zakladach sportowych, totka itp i zawsze cos wpadnie, wiec przynajmniej czasami jestem szczesliwy;]
nie zanalam teorii ze wygrani nie licz czasu :) jakos dla mnie to niezalezne kwestiee, choc przypdku podbijarek to czas jest dosc istotny bo od jego konca zlezy moja wygrana
Hehe, lekki offtop z tym liczeniem czasu sie robi. i nie ma sie nijak do artykulu komentowanego
No tak, zaraz mi ktos napisze, ze jestem z fruli, albo ktos mnie oplaca,albo dostaje dodatkowe frutki za reklame albo cokolwiek...
Ale wracajac do komentowanego artykulu, to bylo to juz kawalek czasu temu, teraz widzialem, ze fruli obok aukcj komercyjnych wprowadzilo aukcje charytatywna, co o tym sadzicie?
Nie lubie statystyk - dlaczego ? Ktoś mądry kiedys powiedział : są 3 rodzaje kłamstw : małe kłamstwa, duże klamstwa i statystyki. Jeśli weźmiemy odpowiednie dane i potraktujemy ie wybiórczo, to wyjdzie nam zawsze dokładnie to co chcemy. Kolega wpatrykw raczył w swoim długim wywodzie potraktować dane jak zwykła za przeproszeniem wszystkich z koziej .. trąba . Dlatego niektóre rzeczy lubie sprawdzić sam.
Przyjrzałem się liczbom na fruli zaczynając od pierwszej wymienionej aukcji przez wpatrykw i analizując 30 KOLEJNYCH aukcji.
Uwaga, a oto wyniki :
średnio : 6,97995%
najmniej : -8,10144%
najwięcej : 19,26627%
róźnica min - max : 27,36771%
różnica stanowi 392,09 % średniej ceny
a teraz w liczbach bezwzględnych :
średnio : 8,49532%
najmniej : 6,72304%
najwięcej : 19,26627%
róźnica min - max : 12,54323%
różnica stanowi 147,65 % średniej ceny
I w zasadzie tylko mniej więcej wpatrykw utrafił w średnią co nie było zbyt trudne.
Doszukiwanie się głębszego dna przy rozrzucie :
- w liczbach rzeczywistych : ponad 390%
- w liczbach bezwzględnych : blisko 150%
jest całkowitą pomyłką !
Można by się jeszcze pokusić o odrzucenie najmniejszej i największej danej - i tak mamy rozrzut zmiennych na poziomie **ponad 60%.
Co z tego wynika ?
Po pierwsze : aukcje istotnie średnio kończą się na około 8,5% wartości rynkowej.
Nie da rady prognozować rozsądnie ceny zakończenia - aukcje kończą się w zakresie 6,7 - 19 % wartości rynkowej i niestety wpatrykw może mówić co prognozował i jak blisko trafił ale dopiero po zakończeniu aukcji :)
Ceny sprzedaży wachają się o conajmniej 150% średniej wartości sprzedaży co i tak maksymalnie stanowi 19 % wartości rynkowej !!!!
Ok,a tu dane źródłowe.
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21096.html
cena aukcji: 219,84 zł
cena rynkowa: 2599 zł
procentowo różnica: 8,45864%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21097.html
cena aukcji: 13,28 zł
cena rynkowa: 169 zł
procentowo różnica: 7,85799%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21098.html
cena aukcji: 38,4 zł
cena rynkowa: 500 zł
procentowo różnica: 7,68000%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21099.html
cena aukcji: 46,72 zł
cena rynkowa: 545 zł
procentowo różnica: 8,57248%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21100.html
cena aukcji: 93,93 zł
cena rynkowa: 1229 zł
procentowo różnica: 7,64280%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21101.html
cena aukcji: 251,28 zł
cena rynkowa: 3542 zł
procentowo różnica: 7,09430%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21102.html
cena aukcji: 4,72 zł
cena rynkowa: 58,56 zł
procentowo różnica: 8,06011%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21103.html
cena aukcji: 32,56 zł
cena rynkowa: 169 zł
procentowo różnica: 19,26627%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21104.html
cena aukcji: -523,92 zł
cena rynkowa: 6467 zł
procentowo różnica: -8,10144%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21105.html
cena aukcji: 24,8 zł
cena rynkowa: 319 zł
procentowo różnica: 7,77429%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21106.html
cena aukcji: 91,76 zł
cena rynkowa: 1099 zł
procentowo różnica: 8,34941%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21107.html
cena aukcji: 170,16 zł
cena rynkowa: 1970 zł
procentowo różnica: 8,63756%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21108.html
cena aukcji: 197,23 zł
cena rynkowa: 2499 zł
procentowo różnica: 7,89236%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21109.html
cena aukcji: 47,04 zł
cena rynkowa: 558,15 zł
procentowo różnica: 8,42784%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21110.html
cena aukcji: 33,52 zł
cena rynkowa: 437 zł
procentowo różnica: 7,67048%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21111.html
cena aukcji: 153,28 zł
cena rynkowa: 1997 zł
procentowo różnica: 7,67551%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21112.html
cena aukcji: 187,44 zł
cena rynkowa: 2340 zł
procentowo różnica: 8,01026%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21113.html
cena aukcji: 78,08 zł
cena rynkowa: 685 zł
procentowo różnica: 11,39854%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21114.html
cena aukcji: -551,72 zł
cena rynkowa: 7260 zł
procentowo różnica: -7,59945%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21115.html
cena aukcji: 326,48 zł
cena rynkowa: 4055 zł
procentowo różnica: 8,05129%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21116.html
cena aukcji: 26,56 zł
cena rynkowa: 350 zł
procentowo różnica: 7,58857%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21117.html
cena aukcji: 63,6 zł
cena rynkowa: 946 zł
procentowo różnica: 6,72304%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21118.html
cena aukcji: 74,96 zł
cena rynkowa: 989 zł
procentowo różnica: 7,57937%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21119.html
cena aukcji: 292,56 zł
cena rynkowa: 3499 zł
procentowo różnica: 8,36125%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21120.html
cena aukcji: 32,8 zł
cena rynkowa: 389 zł
procentowo różnica: 8,43188%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21121.html
cena aukcji: 267,2 zł
cena rynkowa: 3259 zł
procentowo różnica: 8,19883%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21122.html
cena aukcji: -87,8 zł
cena rynkowa: 1249 zł
procentowo różnica: -7,02962%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21123.html
cena aukcji: 22,4 zł
cena rynkowa: 302,64 zł
procentowo różnica: 7,40153%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21124.html
cena aukcji: 163,76 zł
cena rynkowa: 1549 zł
procentowo różnica: 10,57198%
Aukcja : http://www.fruli.pl/aukcja/aukcja.21125.html
cena aukcji: 113,52 zł
cena rynkowa: 1297 zł
procentowo różnica: 8,75251%
A teraz kolejne wyliczenia oczywiście w oparciu o powyższe aukcje :
Przeliczmy sobie kwotę osiągnietą na aukcji : dla przykładu powiedzmy 80 zł i podzielmy to przez 8 groszy - otrzymamy ilość podbić na aukcji. W przykładzie będzie to 1000 - czyli 1000 frutków wydanych na aukcję. Odnieśmy to do ceny rynkowej np. 1000 frutków / 2000 zł i zamieńmy na procenty.
Wg tego samego schematu co powyżej :
średnio wydano na aukcję : 113,776% wartości
najmniej : 84,038% wartości
najwięcej : 240,828% wartości
różnica pomiędzy najmniej i najwięcej : 156,790% wartości
Co z tego wynika ? 113 % - jeśli nawet wygrywający przebijał każdego - to wydał średnio max 57,5 % wartości przedmiotu licytowanego :)
Niestety kolega wpatrykw ma problem , dość częsty w Polsce - stawia teze i usilnie stara się dopasować dane do postawinej tezy - ja mówię - traktujmy dane z szacunkiem - takie jakie są !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgadzam sie z mapperem;) Bardzo fajne statystyki, ktore pokazuja jak mowisz, ze przebijajac kazdego mozna kupic przedmiot srednio za polowe ceny rynkowej. Ale wiadomo sa taktyki rozne, aby jak najmniej zuzyc frutek;)
Jednym slowem, kolejna spiskowa teoria dziejow przeciwko fruli obalona
chciało ci sie to wszystko pisac? widze ze tak - to napisz moze jeszcze czy cos wygrales