Kinect sprzedał się w trzech milionach egzemplarzy więcej, niż na początku zakładał Microsoft. Urządzenie okazało się również popularniejsze od PlayStation Move.
Kinect, czyli kontroler wykrywania ruchu konsoli Xbox 360, w ciągu 60 dni od premiery sprzedał się w 8 milionach egzemplarzy. Takie dane przedstawił na zeszłotygodniowych targach CES w Las Vegas dyrektor wykonawczy Microsoftu, Steve Ballmer.
Kinect pojawił się na światowych rynkach w listopadzie ubiegłego roku. Wtedy zakładano, że do końca 2010 roku uda się sprzedać 5 milionów kontrolerów. Kinect okazał się również popularniejszy od swojego konkurenta – PlayStation Move, oferowanego przez firmę Sony. Kontroler do PS3, w ciągu dwóch miesięcy, osiągnął wynik ponad 4,1 miliona sprzedanych egzemplarzy.
Kinect za pomocą kamery, mikrofonu i odpowiedniego oprogramowania ma rozpoznawać gesty gracza. Dzięki temu użytkownik może kontrolować to, co dzieję się na ekranie, za pomocą ruchów swojego ciała. Do tej pory na świecie sprzedano ponad 50 milionów Xboxów. Szacuje się także, że liczba osób korzystających z sieciowej usługi XboxLive przekroczyła już 30 milionów.
Pobierz ebook "Social media marketing dla firm i agencje się w nim specjalizujące"
Zaloguj się, a jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo zalogować przez Facebooka.
W 1999 roku stworzyliśmy jedną z pierwszych firm hostingowych w Polsce. Od tego czasu …
Zobacz profil w katalogu firm
»
Pozycjonujemy się jako alternatywa dla agencji sieciowych, oferując konkurencyjną jakość, niższe koszty i większą …
Zobacz profil w katalogu firm
»
1stplace.pl to profesjonalna agencja SEO/SEM, specjalizująca się w szeroko pojętym marketingu internetowym. Firma oferuje …
Zobacz profil w katalogu firm
»
Pomagamy markom odnosić sukces w Internecie. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu, social …
Zobacz profil w katalogu firm
»
Projektujemy i wdrażamy strony internetowe - m.in. sklepy, landing page, firmowe. Świadczymy usługi związane …
Zobacz profil w katalogu firm
»
W Polsce trudno będzie o podobny sukces porównując naszą siłę nabywczą z ceną. <br /><br /> Wydaje mi się też, że zarówno Kinect jak i Move, zawdzięczają swój sukces tym, że są przeznaczone głównie dla casualowych graczy. To właśnie oni, zbudowali masę krytyczną potrzebną do osiągnięcia biznesowego sukcesu. Z tego samego powodu Social games osiąga tak spektakularne wyniki.<br /><br /> Między innymi właśnie o tym pisałem kiedyś w poście \"<a href=\"http://adgamelab.blogspot.com/2010/08/30-sierpnia-2010-gry-spoecznosciowe.html\" target=\"_blank\" rel=\"nofollow\">Gry społecznościowe: Tworzą nowych graczy czy tylko angażują istniejących</a>\" na AdGame Lab