2017-08-03 13:42:44

Lidl najbardziej aktywną marką w telewizji, tuż za nim „telekomy”

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Mejor
1. Mejor 05.08.2017 / 15:14
ooo nawet a2mobile załapało się. Ciekawe... :)
Kra
2. Kra 10.08.2017 / 19:20
No a co, oni już jakiś czas są na rynku i dzielnie walczą. Te pakiety społcznościowe to cos nowego.
cebulski
3. cebulski 17.08.2017 / 13:14
A2mobile zrobili kampanię tylko żeby pokazać ofertę tak na prawdę
aa
4. aa 18.08.2017 / 11:18
i to że nie podpisujesz umowy na rok tylko po miesiącu jesteś wolny jak ptak.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
Digital We
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2017 interaktywnie.com. All rights reserved.