2020-08-26 17:24:23

Marketing przez wideo i streaming w internecie. Ebook z raportem o tym, jak promować się skutecznie

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Age
1. Age 15.09.2020 / 10:45
Uwielbiam wasze raporty za takiej ramki, jak "Rodzaje formatów reklamowych na YouTube". Wreszcie ma człowiek w jednym miejscu zebrane przydantne informacje, podaje w klarownej formie, bez googlowania i bełkotania. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!
Ola-2
2. Ola-2 17.09.2020 / 10:16
To zadziwiające, jak Instagram wszedł w wideo. Zgadzam się z Wami, że warto obserwować ten kanał, ale mam duże problemy z analizą danych z Insta, często są niespójne i do wyciągnięcia tylko w wąskim zakresie. Chętnie poczytam więcej na ten temat, podrzucam Wam temacik, bo lubię wasze opracowania :P)
Kamil K.
3. Kamil K. 23.09.2020 / 12:44
Zastanawiam się właśnie nad uruchomieniem kanału mojej firmy na YouTube. Kiedyś wydawało mi się to zbędne, nie na moją skalę, ale zmieniam zdanie. Dzięki za przydatne wskazówki, które mi - jako przedsiębiorcy małego kalibru - bardzo pomogły
B.Anna
4. B.Anna 29.09.2020 / 12:13
Internet chyba nigdy nie przestanie mnie zadziwiać. Właśnie doczytałam przyhtoczone przez was dane na temat najpopularniejszych spotów reklamowych w lipcu na YT. I cóż... Zenek :/ pocieszyło mnie miejsce pierwsze, czyli projskt, o którym w życiu nie słyszałam, a chociaż jest zupełnie nie z mojej bajki, brzmi oryginalnie i pomysłowo. Z przyjemnością sprawdzę we wskazanym przez Was źródel jak wyglądały wyniki w kolejnych miesiącach
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2020 interaktywnie.com. All rights reserved.