2017-07-12 12:18:10

Raport Interaktywnie.com i Business Insider Polska: Bankowość elektroniczna 2017

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Lucyna
1. Lucyna 17.07.2017 / 12:48
Jestem przykładem osoby, która przekonala się do płatności elektronicznych. Postępowało to z czasem. Na początku płaciłam tylko gotówką. Jeżeli były potrzebne mi pieniądze to po prostu szłam do bankomatu i je wypłacałam, aby móc później zapłacić nimi robiąc zakupy. Potem uznałam to za trochę bezsensowne i zaczęłam płacić kartą w sklepach. Przyczyniła się też do tego w jakimś stopniu Biedronka, która wprowadziła płatność kartą. Od tamtej pory mogłam już kartą płacić za zakupy w osiedlowym markecie. O krok dalej poszłam, kiedy córka namówiła mnie na konto internetowe. Od razu wybrała mi takie z nowościami technologicznymi i tak od tamtego czasu płacę BLIKiem i Android Pay. Co prawda, córka musiała mi pomóc przy pierwszej płatności, ale dalej już dawałam sobie radę sama. W sumie aplikacja mobilna z której korzystam (Orange Finanse) jest bardzo intuicyjna i można szybko się nauczyć jej obsługi. Rozwinęłam się więc bardzo jeśli chodzi o płatności bezgotówkowe.
zenon
2. zenon 17.07.2017 / 14:59
Lucyna, brawo.

:):):)

Fajny marketing szeptany. :)
gość
3. gość 08.08.2017 / 19:33
Bez nowych technologii to ja sobie teraz życia nie wyobrażam i bez mobilnych płatności też nie. Stawiam od zawsze na nowości dlatego jestem w getinie bo oni w tym temacie wiodą prym
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
ASPER SOFTWARE HOUSE
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2017 interaktywnie.com. All rights reserved.