2010-04-12 14:31:57

Żałobnicy w internecie. Gdzie jest granica?

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
online
1. online 13.04.2010 / 23:00
A niby ten artykuł to po co napisano ? W jakim celu pytam się ? Wszyscy wiedzą ,że przy każdym tragicznym wydarzeniu towarzyszy zawsze procent tzw. społeczeństwa toksycznego. Po co o tym pisać... chyba jednie po to aby poprawić współczynniki statystyk internetowych w serwisie...
Rafał Krawczyk
2. Rafał Krawczyk 14.04.2010 / 12:26
Nie biadol tyle anonymousie. Serwis o branży interaktywnej to i nie widzę powodu, by nie napisać co działo się w internecie w związku z tragedią pod Smoleńskiem.
Artur Konieczny
3. Artur Konieczny 16.04.2010 / 02:33
Szkoda, że nikt nie pisze o tym ile podskoczyły wskaźniki oglądalności tv. Apeluję o rzetelność i kompletność przekazu.
Marek Stankiewicz
4. Marek Stankiewicz 16.04.2010 / 09:58
a ja tam nie uważam, by każdy serwis musiał upatrywać teraz zwiększenia oglądalności dzięki hasłom "smoleńsk" "katyń2" "tragedia" dammit ... jakby nikt nie myślał o rodzinach zmarłych...

gdyby mi zgineli rodzice w katastrofie lotniczej to z pewnością w każym kanale tv, na każdej stronie www w każdym radio chciałbym by mi o tym przypominano ... niezależnie od tego czy się mówi źle czy dobrze ... - lepiej dać spokój i dać rodzinom opłakiwać zmarłych bez codziennego przypominania im że tragedia miała miejsce a wyglądała właśnie tak i tak ...
Grzegorz Miłkowski
5. Grzegorz Miłkowski 16.04.2010 / 12:38
Jako medium nie mogliśmy nie informować o tym, co się dzieje. Staraliśmy się jednak zachować umiar. I np. nie tagowaliśmy się na frazy związane z tragicznymi wydarzeniami. Tagi dotyczą jedynie ogólnych zagadnień poruszanych w tekście.
Marek Stankiewicz
6. Marek Stankiewicz 16.04.2010 / 15:26
tak ale przygotowaliście trzy artykuły korzystając z tematu - to marne, ale to moje zdanie jedynie.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.