henryk szatkowski
henryk szatkowski 2014-02-04 19:42:36

Click Web od home.pl

home.pl wprowadza do oferty nową linię produktową Click Web - nowoczesny kreator stron www
- donosi w dzisiejszej (4 lutego 2014 r.) informacji prasowej Tomek Borowski z agencji d*fusion communication.

Za pomocą Click Web przeciętny użytkownik Internetu może łatwo i szybko stworzyć atrakcyjną wizualnie stronę www. Oferta dostępna jest w trzech pakietach: Basic, Premium i Unlimited, które różnią się od siebie, między innymi, ilością dostępnych szablonów i złożonością strony. Jedną z głównych zalet kreatora jest wyeliminowanie konieczności tworzenia osobnych wersji serwisów na urządzenia mobilne. Dzięki technologii Responsive Web Desing, raz zbudowana strona, jest poprawnie wyświetlana na wszystkich komputerach, tabletach i smartfonach.

Użytkownik może korzystać z kilkudziesięciu dostępnych szablonów, które mogą być łatwo dopasowane do indywidualnego charakteru tworzonego serwisu. Kreator posiada możliwość wprowadzania map, formularzy, zdjęć i materiałów wideo, które uatrakcyjnią przekaz. Prostota wprowadzania danych, obrazów i filmów pozwala na dokonywanie zmian na stronie w ułamku sekundy a prosty w obsłudze edytor fotografii pozwala na łatwe dostosowanie własnych zdjęć do szablonu strony.

Click Web oferuje również integrację stworzonej strony www z popularnymi kanałami social media takimi jak: Facebook, LinkedIn czy Twitter. Dodatkowo każdy klient będzie miał dostęp do nowoczesnej poczty home.pl opartej o technologię OX App Suite. W zależności od ilości informacji, które chcemy umieścić, ilości dostępnych szablonów a także pojemności naszego portalu, możemy wybrać jeden z trzech dostępnych pakietów (Click Web Basic, Premium, Unlimited) w cenach od 75 do 180 zł.

"Click Web skierowany jest przede wszystkim do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, które szukają przystępnego cenowo i prostego sposobu na tworzenie efektownych profili firmowych w sieci. Obecnie w Internecie działa ponad 200.000 stron zbudowanych w oparciu o narzędzie wprowadzone przez home.pl na rynek polski.” - dodaje Marek Nowaczyk, Kierownik Działu Marketingu w home.pl

Więcej informacji: http://www.home.pl

Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.