henryk szatkowski
henryk szatkowski 2014-01-14 09:35:46

T-Mobile blisko wybrania agencji kreatywnej

Wojciech Strzałkowski z Biura Prasowego T-Mobile Polska poinformował w dniu 13 stycznia, że przetarg na obsługę ATL marki T-Mobile osiągnął ostatni etap.
W ostatnim etapie konkursu o obsługę jednej z najlepiej rozpoznawalnych marek na polskim rynku będą zabiegały dwie międzynarodowe agencje sieciowe DDB Warszawa oraz Grey Worldwide Warszawa. Do finału nie zakwalifikowały się natomiast agencje Saatchi & Saatchi Poland i BBDO Warszawa.

T-Mobile Polska planuje zakończenie przetargu do końca pierwszego kwartału tego roku. Do czasu podpisania nowej umowy obsługa marki T-Mobile będzie kontynuowana przez agencję G7 w rynku prywatnym oraz przez Saatchi & Saatchi w zakresie rynku biznesowego. W przypadku marki Heyah obsługa komunikacji ATL i BTL będzie kontynuowana przez agencję G7.

Więcej szczegółów z dotychczasowego przebiegu postępowania zdradza
Paweł Szarkowski, Dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile : "Wszystkie zaproszone do konkursu agencje zaprezentowały propozycje kreacji i strategii na najwyższym światowym poziomie, dlatego proces wyłonienia finalistów był niezwykle trudny. Do ostatniego etapu wybraliśmy oferty, które najlepiej pasowały do charakteru marki T-Mobile oraz międzynarodowych standardów określonych przez Grupę DT.”

Który podmiot zostanie ostatecznym zwycięzcą- jak myślicie ?

Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2020 interaktywnie.com. All rights reserved.