2018-04-11 12:31:43

Ponad 90 proc. polskich internautów robi zakupy w sieci. Ile wydają i co ich irytuje?

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Zwr2
1. Zwr2 10.05.2018 / 15:41
Bardzo się cieszę, że kilka lat temu zdecydowałem się na swój sklep internetowy, bo teraz jest to faktycznie opłacalny biznes. Chociaż muszę przyznać, że początki nie były łatwe. Duże się zmieniło, jak zdałem sobie sprawę z tego, że bez odpowiednich działań marketingowych ani rusz.... U mnie świetnie sprawdził się marketing smsowy, który stosuję do teraz przy wykorzystaniu platformy http://playsms.pl Prosty i tani spocób na budowanie więzi z klientami, tym bardziej, że wiadomości są personalizowane.
Małgorzata Zduńska
2. Małgorzata Zduńska 15.05.2018 / 15:14
Ten rozwój handlu w internecie bardzo cieszy. Moim zdaniem najważniejszą cechą sklepu online jest to czy jest on przyjazny i intuicyjny w obsłudze dla użytkownika.
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2018 interaktywnie.com. All rights reserved.