Ewelina Majkowska
Ewelina Majkowska 2010-10-13 13:15:50

Whisper marketing jest wszędzie

Ostatnio podczas wizyty u mojej fryzjerki uświadomiłam sobie, że marketing szeptany otacza mnie z każdej strony. Podejrzewam, że zaleca mi te, a nie inne kosmetyki, ze względu na jakąś umowę reklamową a nie dlatego, że są dobre. To samo kosmetyczka. To znaczy nie mam na to dowodów ale jestem tego niemal pewna. W sumie to porażające, że na każdym kroku ktoś próbuje nas wkręcić.

 1 / 2  Następna »
Justyna prv
1. Justyna prv 14.10.2010 / 20:11
To się nazywa zarabianie:) Tak jest już od dawna. A myślisz, że jak idziesz do sklepu i pani ci mówi, ze teraz modne jest to i to, i że tylko w tym wyglądasz najlepiej, to czym się kieruje. To tylko biznes i nic więcej.
mika klika
2. mika klika 15.10.2010 / 20:30
tego rodzaju marketing był obecny od zawsze i jest obecny wszędzie. nie można się od niego dzisiaj uwolnić. Nazwaliśmy go tylko ładnie i tyle z tego mamy. Cała reszt i jego idea pozostała taka sama. Nic się nie zmieniło od lat
pa_ju_pa kch
3. pa_ju_pa kch 18.10.2010 / 20:07
Ciekawe, że najczęściej człowiek o takich rzeczach po prostu nie myśli i nie zwraca na nie najmniejszej uwagi:) Był on od zawsze tylko nikt go nie nazwał. teraz ma nazwę i to bardzo ładą i możemy sie trochę na nim po zastanawiać i tyle
usnet usnet
4. usnet usnet 21.10.2010 / 08:42
Wiecie co, wszystko jest dzisiaj możliwe. Zresztą marketing szeptany powstał dawno, a tylko nazwa jest współczesna. Był od zawsze między nami, a kobiety były jego nosicielkami. Tak to już jest
Kamil Batczak
5. Kamil Batczak 21.10.2010 / 17:22
marketing szeptany bardzo trudno jest niestety odróżnić od zwykłego naciągania nas na zakup konkretnych produktów. Wszystko zależy tylko i wyłącznie od nas samych i od jak bardzo jesteśmy podatni na sugestie innych.
Konrad Kamil
6. Konrad Kamil 22.10.2010 / 21:20
Tak to wygląda jeśli się coś przekazuje z ust to ust. Wiele osób może to odbierać bardzo negatywnie, a dla innych nie ma to najmniejszego znaczenia. Czasem są tego rodzaju bardzo negatywnie odbierane, a czasami mamy do nich obojętny stosunek
Monika Nica
7. Monika Nica 25.10.2010 / 08:42
Bez takiego rodzaju marketingu wiele osób by w ogóle nie kupowało niektórych produktów. Może to i dobrze, że on w ogóle jest. To że mamy jego świadomość jest już dużym plusem dla nas samych.
Ewelina Majkowska
8. Ewelina Majkowska 25.10.2010 / 09:50
Jednym słowem towarzyszy mi to od dziecka, tylko nie do końca byłam tego świadoma. Ale nie zawsze nazwałabym to działaniem dla zysku. Przecież to, że przysłowiowa Goździkowa coś tam poleca, nie musi wynikać z tego, że na tym zarabia.
Ewelina Kowalik
9. Ewelina Kowalik 25.10.2010 / 22:43
Oczywiście, ze nie zawsze. Warto jednak pamiętać, że dzisiaj są specjalne osoby, które rzeczywiście w gronie swoich znajomych "coś powiedzą" lub też nawet swoim zachowaniem, wyglądem, ubiorem, wskażą nam konkretną markę i firmę. Coś w stylu trendseterów. A to już konkretny zarobek i konkretne pieniądze
Pawel Kowal
10. Pawel Kowal 26.10.2010 / 13:45
Nie zawsze muszą nas wkręcać, ale przeważnie tak jest. Dzisiaj każdy chce zarobić i to jest stwierdzony fakt. Zresztą takie nakłanianie do kupna chyba nas wcale nie dziwi już. Mamy z tym do czynienia co dziennie na wszelkiego rodzaju targowiskach.
 1 / 2  Następna »
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Aby dodać komentarz, musisz być zalogowany
Zaloguj się
Jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo
 
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2022 interaktywnie.com. All rights reserved.