2018-02-18 16:06:08

Facebook i Google muszą wziąć odpowiedzialność za treści

Zobacz komentowany artykuł

 1 / 1 
Obserwator
1. Obserwator 21.02.2018 / 00:10
Ciekawe, czy zatem stosując te same argumenty Unilever wycofa się z reklam w TVP...
 1 / 1 
Trwa zapisywanie komentarza
Dodaj komentarz
Nie bądź anonimowy. Zarejestruj się! Otrzymasz profil dzięki, któremu Twoje komentarze będą bardziej wiarygodne. Będziesz miał również dostęp do newslettera, ofert pracy, forum dyskusyjnego oraz kontaktu do innych zarejestrowanych osób.
wymagane
 
obrazek nieczytelny
 
 
wyślij
wizytówki firm
szukasz klientów dla firmy?
NuOrder
 
Arrow
newsletter
 
Dołącz do społeczności interaktywnie.com
 
 
 
 
© 2019 interaktywnie.com. All rights reserved.