Meta zamierza dodać do Threads funkcję umożliwiającą śledzenie na żywo wyników sportowych. Mark Zuckerberg, ogłosił rozpoczęły się już testy wyników z meczów NBA i że platforma planuje w przyszłości dodać obsługę dodatkowych lig.
Nowa funkcja ułatwi użytkownikom dołączanie do rozmów na temat ich ulubionych drużyn. Firma twierdzi, że koszykówka stała się jednym z najpopularniejszych tematów w sieci społecznościowej, a NBA Threads stało się jedną z najbardziej aktywnych społeczności sportowych w aplikacji. Ideą nowej funkcji jest uczynienie Threads miejscem dyskursu sportowego.
W ciągu jednego dnia od rozpoczęcia gry możesz wyszukać ją w Wątkach, aby sprawdzić godzinę rozpoczęcia gry. W trakcie gry możesz ją wyszukać, aby zobaczyć aktualny wynik. Po zakończeniu gry możesz ją wyszukać, aby zobaczyć wynik końcowy.
Threads walczy z X
Uruchomienie tej funkcji to kolejna odsłona walki Threads z X, która od około dziesięciu lat udostępnia sportowe wyniki daje platforma do ich omawiania w czasie rzeczywistym. Threads chce jednak wyjść poza to, co znamy już z X i — użytkownicy będą mogli kliknąć logo zespołu, aby zostać przekierowanym do rozmowy na jego temat i połączyć się z innymi użytkownikami, którzy ich obserwują.
"Popularne teraz" to też część ofensywy Threads
Ta ofensywa nie jest jednak jedyną. Na początku tego tygodnia Threads oficjalnie udostępnił wszystkim użytkownikom w USA funkcję „popularne teraz”. Wprowadzenie popularnych tematów sprawia, że Threads jest jeszcze bardziej podobny do X, ponieważ pozwala użytkownikom znaleźć aktualne rozmowy toczące się w sieci społecznościowej.
W poście w Threads szef Instagrama Adam Mosseri ogłosił oficjalne uruchomienie i zauważył, że firma postrzega to jako „łatwy sposób sprawdzenia, o czym rozmawiają inni”.
Do tamtej pory w Threads brakowało możliwości włączania się do rozmów rozpalających platformę czasie rzeczywistym, a wprowadzenie popularnych tematów miało pomóc zaradzić temu problemowi. Popularne tematy są określane przez systemy AI Meta i wybierane są spośród najbardziej angażujących wątków. System bierze pod uwagę wiele różnych czynników, takich jak liczba osób wypowiadających się na dany temat i ilu użytkowników zaangażowało się w posty na ten sam temat.
Pobierz ebook "Social media marketing dla firm i agencje się w nim specjalizujące"
Zaloguj się, a jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo zalogować przez Facebooka.
Pozycjonujemy się jako alternatywa dla agencji sieciowych, oferując konkurencyjną jakość, niższe koszty i większą …
Zobacz profil w katalogu firm
»
W 1999 roku stworzyliśmy jedną z pierwszych firm hostingowych w Polsce. Od tego czasu …
Zobacz profil w katalogu firm
»
Pomagamy markom odnosić sukces w Internecie. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu, social …
Zobacz profil w katalogu firm
»
Projektujemy i wdrażamy strony internetowe - m.in. sklepy, landing page, firmowe. Świadczymy usługi związane …
Zobacz profil w katalogu firm
»
1stplace.pl to profesjonalna agencja SEO/SEM, specjalizująca się w szeroko pojętym marketingu internetowym. Firma oferuje …
Zobacz profil w katalogu firm
»