Kryzys 2009 roku nadwyrężył portfele wielu osób, jednak nie przełożył się na spadek sprzedaży dóbr wirtualnych - wynika z danych udostępnionych przez popularną platformę Second Life. W minionym roku gracze wydali tam 65% więcej pieniędzy niż rok wcześniej.
Wartość sprzedaży wirtualnych dóbr tworzonych przez użytkowników wyniosła w Second Life w 2009 roku 567 mln dolarów. Internetowy sklep należący do właścicieli platformy sprzedał przedmioty za łączną kwotę 6,1 mln dolarów.
W minionych 12 miesiącach zwiększyła się również liczba graczy. Na całym świecie grono użytkowników SL powiększyło się o 15% i wynosi obecnie 769 mln, a czas spędzany przez nich w wirtualnym świecie wydłużył się o 21% (481 mln godzin).
Pobierz ebook "Social media marketing dla firm i agencje się w nim specjalizujące"
Zaloguj się, a jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo zalogować przez Facebooka.
Pomagamy markom odnosić sukces w Internecie. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu, social …
Zobacz profil w katalogu firm
»
Pozycjonujemy się jako alternatywa dla agencji sieciowych, oferując konkurencyjną jakość, niższe koszty i większą …
Zobacz profil w katalogu firm
»
1stplace.pl to profesjonalna agencja SEO/SEM, specjalizująca się w szeroko pojętym marketingu internetowym. Firma oferuje …
Zobacz profil w katalogu firm
»
W 1999 roku stworzyliśmy jedną z pierwszych firm hostingowych w Polsce. Od tego czasu …
Zobacz profil w katalogu firm
»
Projektujemy i wdrażamy strony internetowe - m.in. sklepy, landing page, firmowe. Świadczymy usługi związane …
Zobacz profil w katalogu firm
»
<a href="http://www.komputerswiat.pl/nowosci/internet/2010/05/second-life-kryzys-nie-dotyczy.aspx" target="_blank" rel="nofollow">http://www.komputerswiat.pl/nowosci/internet/2010/05/second-life-kryzys-nie-dotyczy.aspx</a><br /> <br /> No cóż!
Szkoda tylko, że zacytowane Value of Total User-To-User Transactions nic nie znaczy.<br /> Odsyłam tutaj:<br /> <a href="http://plateau-project.blogspot.com/2010/02/statystyki-second-life-cz2.html">Statystyki Second Life</a>
ciekawe, skąd autor wziął tak fantastyczne dane nt. liczby graczy.(769 mln). <br /> wystarczy wejść na stronę Second Life (<a href="http://secondlife.com/statistics/economy-data.php)" target="_blank" rel="nofollow">http://secondlife.com/statistics/economy-data.php)</a> by przekonać się, że to kompletna bzdura.<br /> Residents Logged-In During Last 7 Days: 607,617<br /> Residents Logged-In During Last 14 Days: 772 817<br /> Residents Logged-In During Last 30 Days: 1 044 965<br /> Residents Logged-In During Last 60 Days: 1 404 640
ciekawe, a dwa lata temu wszystkie agencje na potege probowaly wejsc do tego swiata. <br /> <br /> Dyrektor jednej agencji gdzie pracowalem probowal mnie przekonac zebysmy poszli ta droga... ja bylem przeciw... gdyz w mojej ocenie nie miala ona szans... efekt... na zbity pysk polecialem :)
Właśnie ostatnio zastanawiałem się co się dzieje z SL. Jakieś dwa lata temu było o nim bardzo głośno. Potem ucichło, a wszyscy zaczęli mówić o Facebooku i mikroblogach.
No proszę. Jak pozory i ocenianie świata przez pryzmat Polski może mylić...