Amazon zaprezentował Video Generator, który przekształca pojedynczy obraz produktu w wideo prezentujące ten produkt. Firma twierdzi, że narzędzie to może tworzyć „niestandardowe” filmy, które „prezentują cechy produktu” bez dodatkowych kosztów.
Dzięki Communities, YouTube ma nadzieję, że twórcy nie będą musieli korzystać z innych platform, takich jak Discord czy Reddit, aby wchodzić w interakcje z widzami.
Co drugi specjalista IT krytycznie ocenia działania firm technologicznych w kontekście ich wpływu na środowisko, wynika z badania theprotocol.it. Jednocześnie ankietowani spodziewają, że najbliższe 5 lat przyniesie znaczne zmiany w branży i będą one spowodowane ekologią cyfrową.
W niedzielę Prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski ogłosił zbiórkę dla powodzian w Kłodzku i Nysie. W związku z tym Uber wspiera użytkowników z Warszawy, którzy chcą przekazać paczkę z artykułami pierwszej potrzeby dla poszkodowanych przez powódź.
Od dzisiaj Instagram zacznie umieszczać nowych i obecnych użytkowników poniżej 18. roku życia w "Kontach Nastolatków", które automatycznie zastosują zestawy zabezpieczeń dla młodych użytkowników. Jedynie użytkownicy, którzy ukończyli 16 lat, będą mogli poluzować niektóre z tych domyślnych ustawień.
Paczka danych ułatwi poszkodowanym kontakt z bliskimi, dostęp do ważnych informacji oraz pomoc w codziennym funkcjonowaniu w trudnych warunkach.
Ścieżka sensoryczna IKEA to nowatorska inicjatywa w ramach działań brand experience, skupiająca się na popularyzacji kluczowych czynników wpływających na zdrowy sen.
W dobie walki o lojalność klienta w kanałach online i offline, retail media stają się nie tylko narzędziem sprzedażowym, ale i doskonałym instrumentem budowania świadomości marki. Jak trendy w retail mediach będą kształtować polski e-commerce?
YouTube potwierdziło w środę, że naklejka „Dodaj swoje” dla YouTube Shorts jest teraz w pełni wdrożona. Firma należąca do Google ogłosiła tę funkcję po raz pierwszy w lipcu.
Firma nie mówi stop - planuje zamknąć bieżący rok liczbą 9 000 maszyn paczkowych i kolejnymi inwestycjami w rozwiązania dla dostaw poza domem w 2025 roku.
W nowym obiekcie Amazon planuje utworzyć ponad 1 000 stałych miejsc pracy już w pierwszym roku od uruchomienia.
W kwietniu tego roku Nest Bank wprowadził AI Asystenta do swojej aplikacji mobilnej. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, N!Asystent będzie stopniowo rozwijany, aby klienci Nest Banku mogli wykonywać coraz więcej operacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Firma ponownie zaprasza placówki oświatowe do udziału w konkursie „Zbieraj baterie i telefony”, gdzie nieużywane urządzenia stają się ekologiczną walutą.
Nie oznacza to jednak wprowadzenia osobnej skrzynki odbiorczej.
Gigant odwołał się od wyroku z 2017 roku, kiedy to KE uznała, że nadużywa on swojej dominującej pozycji faworyzując własną usługę porównywania produktów i nałożyła na niego karę w wysokości 2,4 mld euro. Odwołanie przegrał, a wyrok pozostaje w mocy.
By dodatkowo wesprzeć ich działalność, Avon oferuje im możliwość otworzenia własnych sklepów franczyzowych.
60,9% Polaków jest za uporządkowaniem rynku kryptowalutowego przez obecny rząd w celu zwiększenia bezpieczeństwa w kwestii inwestowania. Przeciwną opinię wyraża 16,5% rodaków, a 22,6% nie ma zdania na ten temat.
Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV to bezpłatne stacje tematyczne oferowane w streamingu.
Współpraca obejmie nie tylko rozgrywki, ale także inicjatywy mające na celu rozwój i promocję piłki nożnej na świecie.
Już od 1 stycznia 2025 roku lekarze w Polsce będą mogli reklamować swoją działalność medyczną. Umożliwia to nowelizacja Kodeksu Etyki Lekarskiej. O tym, jakie działania marketingowe będą dla nich najbardziej skuteczne i optymalne kosztowo rozmawiamy z Martą Smagą, prezeską agencji marketingowej TBMS Sp. z o.o., która specjalizuje się m.in. w promocji firm i rozwiązań z branży ochrony zdrowia. – Nie należy czekać. Do zmian regulacji trzeba przygotować się już teraz, żeby od stycznia czerpać z nich korzyści – przekonuje ekspertka.