Do rozpoczęcia konferencji Forum IAB, odbywającej się w ramach Internet Poland Conference&Expo, pozostało pięć dni. Znana jest już lista wszystkich prelegentów, którzy wystąpią w tegorocznej edycji organizowanej przez IAB Polska imprezy.
Już 8-9 listopada po raz piąty Forum IAB przyciągnie ekspertów zainteresowanych komercyjnym rozwojem internetu w Polsce i na Świecie. Impreza w zeszłym roku zgromadziła 1000 uczestników i podobna liczba uczestników spodziewana jest również w tym roku. Podczas tegorocznej edycji Forum IAB wystąpi łącznie 18 prelegentów i 20 panelistów, z czego większość stanowią goście zagraniczni.
Tegoroczna edycja Forum IAB będzie się skupiać wokół kilku głównych wątków: potrzeb marketerów, roli kreacji w marketingu interaktywnym i analityki danych wspierającej kampanie reklamowe w sieci.
Organizatorzy z IAB Polska deklarują, że najważniejsze jest dla nich, aby prelekcje były inspirujące i w dużym stopniu edukujące. Na wstępie planują przedstawić na scenie potrzeby marketerów względem komunikacji marketingowej w internecie.
– Poświęcamy temu prezentację wyników światowego badania na grupie 1700 dyrektorów marketingu przeprowadzone przez firmę IBM. Osobisty wgląd zaprezentują dwaj prelegenci pracujący dla grupy Żywiec i Procter&Gamble – mówi Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.
Kolejnym ważnym wątkiem jest kreacja, która jest „paliwem” kampanii reklamowych w internecie. Blok rozpocznie się od prezentacji gwiazdy dnia drugiego Marca Lewisa, rektora School of Communication Arts z Londynu.
– Marc jest jednym z nestorów branży internetowej, ale jednocześnie jednym z najbardziej ekscytujących prelegentów, których można zobaczyć na żywo na scenie. Jego prelekcja to prawdziwy show. Liczymy, że zgodnie z tematem swojej prelekcji zaszczepi we wszystkich zebranych „nadludzkie kreatywne moce” – zdradza Jarosław Sobolewski.
Po nim swój punkt widzenia kreacji internetowej zaprezentują dyrektorzy z londyńskich agencji Skyve i AKQA. Podsumowaniem bloku będzie panel dyskusyjny dyrektorów kreatywnych polskich agencji interaktywnych.
Kolejnym ważnym zagadnieniem będzie analityka danych w kontekście efektywności kampanii reklamowych w internecie. Poruszone zostaną tematy związane z marketingiem behawioralnym, platformami SSP I DSP oraz aspektami prawnymi takich operacji.
Oczywiście jak co roku wiele innych ciekawych prelekcji. Premierę swojego nowego projektu medialnego zapowiedział znany dziennikarz Tomasz Lis. Ma to być polska odpowiedź na Huffington Post.
– Cieszymy się, że pan Tomasz Lis zdecydował się docenić rangę imprezy i wzorem najważniejszych światowych konferencji medialnych będziemy mieli ciekawą premierę. Liczymy też na inspirujący wgląd na wpływ internetu na media w naszym kraju. Szczególnie cenne jest to, że usłyszymy to z ust jednego z najbardziej rozpoznawalnych i utytułowanych dziennikarzy w Polsce. To dla nas prawdziwy zaszczyt – mówi Jarosław Sobolewski.
Kalev H. Leetaru, dyrektor w Text and Digital Media Analytics at the Institute for Computing in the Humanities, Arts, and Social Science at the University of Illinois and Center Affiliate of the National Center for Supercomputing Applications z USA przedstawi najnowsze osiągnięcia w dziedzinie analizy danych pochodzących z otwartych źródeł internetowych. W swoim projekcie używa superkomputera Nautilus do przewidywania zjawisk ekonomicznych, społecznych i politycznych.
– Osiągnięcia Pana Leetaru to prawdziwy krok w siedmiomilowych butach w kierunku „singularity” zwiastowanego przez Raya Kurzweila. Kiedy światowe media zaczęły się rozpisywać o jego osiągnięciach wpadliśmy na pomysł zaprezentowania jego pracy uczestnikom naszej konferencji. Pan Leetaru wystąpi po raz pierwszy w Europie na naszej konferencji. Liczymy na bardzo ciekawą prezentację – dodaje Sobolewski.
Gwiazdą tegorocznej edycji jest Gary Vaynerchuk, autor bestsellera „Thank You Economy” poświęconego wpływowi mediów społecznościowych, który jest w tej chwili jednym z najbardziej rozchwytywanych prelegentów na świecie. Połączy się z uczestnikami na żywo z Nowego Jorku. Jego wystąpienie odbędzie się pierwszego dnia konferencji.
– Gary to prawdziwy dynamit na scenie. Mamy nadzieję, że również w formule teleobecności sprawdzi się również dobrze. Nikt, kto chce być na marketingowym topie nie może być obojętny na jego spostrzeżenia i poglądy. Z mojego punktu widzenia to absolutny gwóźdź programu tegorocznej imprezy, którego nie można opuścić – kończy Jarosław Sobolewski.
Pełna lista prelegentów na stronie forumiab.pl.
Pobierz ebook "Social media marketing dla firm i agencje się w nim specjalizujące"
Zaloguj się, a jeśli nie masz jeszcze konta w Interaktywnie.com - możesz się zarejestrować albo zalogować przez Facebooka.
Projektujemy i wdrażamy strony internetowe - m.in. sklepy, landing page, firmowe. Świadczymy usługi związane …
Zobacz profil w katalogu firm
»
Pomagamy markom odnosić sukces w Internecie. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu, social …
Zobacz profil w katalogu firm
»
1stplace.pl to profesjonalna agencja SEO/SEM, specjalizująca się w szeroko pojętym marketingu internetowym. Firma oferuje …
Zobacz profil w katalogu firm
»
W 1999 roku stworzyliśmy jedną z pierwszych firm hostingowych w Polsce. Od tego czasu …
Zobacz profil w katalogu firm
»
Pozycjonujemy się jako alternatywa dla agencji sieciowych, oferując konkurencyjną jakość, niższe koszty i większą …
Zobacz profil w katalogu firm
»