Jest już znany pełen program Forum IAB 2009. Konferencja odbędzie się na początku listopada.
IAB Polska ogłosiło pełny program tegorocznego Forum IAB 2009, które odbędzie się w dniach 4-5 listopada w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach. Hasło konferencji: Punkt Zwrotny.
Tegoroczne, trzecie juz forum, zaplanowane jest na 800 osób. Tradycyjnie, pierwszego dnia, w forum wezmą udział przedstawiciele światowego rynku Internetu. Wsród prelegentów nazwiska takie, jak.:
- Norm Johnston - Global Digital Leader, Mindshare Worldwide
- Christopher Billich, INFINITA INC.SVP
- Michael Riha, Sales Manager East Europe, Omniture, Ltd.
- Mariota Essery, dyrektor artystyczny Tribal DDB
- Claude Spasevski, Business Developmet Director Orange
- Matt Szymczyk, CEO, Zugara
Drugiego dnia konferencji realizowane będą 3 bloki tematyczne, w ramach których będzie pokazywanych szereg róznorodnych prezentacji:
- BLOK DLA BRANŻY INTERNETOWEJ
- BLOK DLA MARKETERÓW - case study
- BLOK DLA MARKETERÓW - marketing interaktywny
Ponadto organizatorzy zapraszają na 3 panele dyskusyjne:
- Panel: Regulacja czy samoregulacja. Przyszłe rozwiązania prawne mające wpływ na rozwój reklamy internetowej. Prowadzący Xawery Konarski. Paneliści: przedstawiciele MSWiA, GIODO, MKiDN oraz wiodących mediów internetowych.
- Panel: Cyfrowa rewolucja w mediach - Prowadzący: Juliusz Donajski, prezes wydawnictwa VFP Communications: paneliści, przedstawiciele: ProMarka, IAA, IAB, SMB, SAR, Izba Wydawców Prasy
- Panel: Dyskusja na temat nowych formatów reklamowych, Prowadzący: Artur Malek, dziennikarz InternetStandard
Organizatorem corocznej konferencji jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacji zrzeszającej portale i wortale internetowe, sieci reklamowe i agencje interaktywne. Forum skupi marketerów, przedstawicieli branży internetowej z kraju i ze świata oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w internecie.
Cały program tegorocznego Forum IAB dostępny jesta na stronie: www.forumiab.pl
Interaktywnie.com jest patronem Forum IAB 2009.
Pozycjonujemy się jako alternatywa dla agencji sieciowych, oferując konkurencyjną jakość, niższe koszty i...
Zobacz profil w katalogu firm »
Dlaczego założyłem Space Ads?
Poznaj historię Rafała Chojnackiego, założyciela agencji.
Słabe agencje i ich...
Zobacz profil w katalogu firm »
Firma MENTAX powstała w 2005 roku. Posiadamy ponad 15-letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania na...
Zobacz profil w katalogu firm »
Pomagamy markom odnosić sukces w Internecie.
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron, performance marketingu,...
Zobacz profil w katalogu firm »
Jesteśmy agencją butikową.Specjalizujemy się w projektach w Europie i obu Amerykach.
Jesteśmy jedynym...
Zobacz profil w katalogu firm »
Projektujemy i wdrażamy strony internetowe - m.in. sklepy, landing page, firmowe.
Świadczymy usługi związane z...
Zobacz profil w katalogu firm »
Specjalizujemy się w marketingu efektywnościowym. Dzięki doświadczeniu naszych specjalistów tworzymy kampanie,...
Zobacz profil w katalogu firm »